Opis ogłoszenia
Oprogramowanie dzisiaj jest wszędzie. W telefonie który trzymasz w ręcę. W komputerze na ktorym pracujesz. W klawiaturze , która każde Twoje kliknięcie w klawisz zamienia na kod ASCII zrozumiały dla komputera, w Twojej ulubionej grze/aplikacji , a nawet pilocie do telewizora.
Ciężko sobie wyobrazić dzisiejszy świat bez oprogramowania i stojącym za nim programistą.
Programowanie daje wielkie możliwości i jest bardzo istotną składową postępu, który obserwujemy przez ostatnie dziesięciolecia.
Oferuję Ci pomoc w pisaniu oprogramowania w języku Java. Czyli jednym z najbardziej dojrzałych i popularnych języków programowania na świecie. Zdecydowanie warto go poznać!
Niezależnie od wieku i tego na jakim etapie zaawansowania jesteś. Czy dopiero zaczynasz, czy miałeś/miałaś już styczność z programowaniem, jestem tutaj by Ci pomóc. Mam indywidualne podejście do każdej osoby, a przekazywaną wiedzę opieram o praktyczne przykłady, aby nabyta wiedza łatwiej zapadała w pamięć.
Mogę udzielić korepetycji, lub napisać oprogramowanie za Ciebie.
Pomogę Ci zgłębić między innymi takie zagadnienia jak: - JVM/JDK/JRE, czym są i dlaczego powinienieś je rozróżniać programując w Javie
- Tworzenie prostych i zaawansowanych aplikacji konsolowych.
- Tworzenie prostych i zaawansowanych aplikacji graficznych. (np. przy pomocy Swing’a)
- Typy danych
- Definiowanie zmiennych i stałych w programie
- Operatory (funkcje i stałe matematyczne, konwersja typów numerycznych, rzutowanie, operatory inkrementacji i dekrementacji, operatory relacyjne i logiczne, operatory bitowe, nawiasy i priorytety operatorów)
- Typ wyliczenowy Enum
- Łańcuchy i podłańcuchy, porównywanie łańcuchów.
- Konkatencja
- Operacje wejścia i wyjścia. Wchodzenie w interakcje z użytkownikiem naszego programu.
- Zapis i odczyt z plików (np. z pliku tekstowego)
- Sterowanie wykonywaniem programu:
- Zasięg blokowy
- Instruckje warunkowe
- Pętle
- Pętle o określonej liczbie powtórzeń
- Wybór wielokierunkowy - instrukcja switch
- Instrukcje przerywające przepływ sterowania.
- Tablice
- Tablice wielowymiarowe
- Pętla typu for each, czyli wykonująca się dla każdego elementu tablicy - Sortowanie tablicy, algorytmy sortowania.
- Kopiowanie tablicy
- PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE (OOP)
- Definiowanie własnej klasy
- Definiowanie obiektu klasy
- Identyfikacja klas
- Relacje między klasami
- Obiekty i zmienne obiektów
- Używanie wielu plików źródłowych
- Tworzenie konstruktorów
- Hermetyzacja
- Metody prywatne
- Pola i metody statyczne
- Metody statyczne, kiedy są przydatne i czy warto ich używać
- Konstruowanie obiektów
- Pakiety (packages)
- Jak pisać użyteczne komentarze w programie i nadawać znaczące nazwy metodom i zmiennym, aby program był czytelny.
- Dziedziczenie
- Polimorfizm
- Rzutowanie (jawne i niejawne)
- Klasy abstrakcyjne
- Interfejsy
- Wyrażenia lambda
- Obsługa błędów
-Klasyfikacja wyjątków
- Tworzenie wlasnych klas wyjątków
- Przechwytywanie wyjątków
- Asercje
- Programowanie generyczne
- Metody generyczne
- Kolekcje
- Grafika (pakiet Swing)
- Obsługa zdarzeń
- Przygotowywanie apletów i aplikacji do użytku
- Współbieżność
- wątki, przerywanie wątków, stany wątków …
i wiele więcej :-)
Jeżeli chciałbyś zgłębić swoją wiedzę z innego zakresu, którego nie wymieniłem wyżej, to pisz śmiało! Wymieniłem jedynie niewielką część zagadnień, w której oferuję swoją pomoc.
Dostępność
Zakres lekcji
Miejsce lekcji
Napisz do użytkownika
Ostatnie opinie
wystawiono opinii: 2
Szybki i przyjemny kontakt. Zadania zostały szczegółowo omówione i wytłumaczone. Bardzo polecam z całego serca!!
Szybko i jasno zostały wyjaśnione wszystkie zagadnienia. Bardzo polecam współpracę z Panem Maciejem :)